Noshdar MUHAMED

Bachelor's thesis

Osobní prodej v multilevelové společnosti

Direct selling in multilevel company
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o taktice osobního prodeje ve společnosti zabývající se multilevel marketingem. Cílem této bakalářské práce je zhodnotit proces osobního prodeje multilevelové společnosti a navrhnout opatření, která povedou k jejímu zlepšení. Bakalářská práce přibližuje hlavní postupy, jakým způsobem vybraná firma síťového marketingu funguje. Prostřednictvím mystery shoppingu bude hodnocen …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the tactics of personal selling in companies dealing with multilevel marketing. The aim of this bachelor thesis is to evaluate the process of personal sales of multilevel companies and to propose measures that will lead to its improvement. The bachelor thesis will brings forward main procedures, the way chosen company network marketing works. Through mystery shopping …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MUHAMED, Noshdar. Osobní prodej v multilevelové společnosti. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management