Mapovanie a textúrovanie organických objektov v programe 3ds Max 8 – Mgr. Elena Halická
Mgr. Elena Halická
Bakalářská práce
Mapovanie a textúrovanie organických objektov v programe 3ds Max 8
Mapping and Texturing of Organic Objects in 3ds Max 8
Abstract:
The work deals with the problem of proper mapping and texture creating of organic 3D objects in the program 3ds Max 8. It describes the principles of UV mapping, the use of Unwrap UVW modifier, while it mostly goes through the method called Pelt Mapping. The second part of the work apprises of the possibilities of texture painting on the prepared UV map in the Adobe Photoshop program. The creating …víceAbstract:
Práca sa zaoberá problematikou správneho mapovania a tvorby textúr organických objektov v programe 3ds Max 8. Popisuje princípy UV mapovania 3d objektov, použitie modifikátora Unwrap UVW, pričom sa zameriava predovšetkým na použitie metódy Pelt Mapping. Druhá časť práce oboznamuje s možnosťami samotného maľovania textúr na pripravenú UV mapu v programe Adobe Photoshop. Vytvorenie príslušných máp je …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ifvei/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2008
- Vedoucí: MgA. Helena Lukášová, ArtD.
- Oponent: MgA. Jan Mikota, Mgr. Tomáš Slavíček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika