Adam Pašek

Master's thesis

Ekonomické dopady rebrandingu fotbalového klubu FK Teplice

Economic impacts of the rebranding of football club FK Teplice
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je analyzovat rebranding fotbalového klubu FK Teplice a na základě atributů značky definovaných v teoretické části posoudit, zda rebranding byl úspěšný a pomohl klubu k dosažení lepších ekonomických výsledků. První část práce vychází z aktuální marketingové teorie a shrnuje současné znalosti o značce, analýze marketingového prostředí, strategii budování značky a rebrandingu …viac
Abstract:
The aim of this master's thesis is to analyse the rebranding of the football club FK Teplice and, based on the brand attributes defined in the theoretical part, assess whether the rebranding was successful and contributed to the club achieving better economic results. The first part of the thesis is based on current marketing theory and summarizes the current knowledge on branding, marketing environment …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2024
  • Vedúci: Milan Postler
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92185