Aplikace nástrojů marketingového mixu na florbalový klub – Tereza Martynková
Tereza Martynková
Bachelor's thesis
Aplikace nástrojů marketingového mixu na florbalový klub
Application of Marketing Mix Tools to a Floorball Club
Anotácia:
Bakalářské práce se zabývá aplikací nástrojů marketingového mixu na florbalový klub. Práce je rozdělena na dvě základní části, teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována významu marketingu s důrazem na nástroje marketingového mixu. Praktická část obsahuje představení florbalového klubu FBC Třinec, aplikaci nástrojů marketingového mixu na tento florbalový klub, shrnutí výsledků šetření …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with application of marketing mix tools to a floorball club. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with the importance of marketing with emphasis on marketing mix tools. The practical part includes an introduction of the floorball club FBC Třinec, application of marketing mix tools in this floorball club, summary of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146494
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
- Vedúci: Šárka Cenková
- Oponent: Fabiána Kyselová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová