Projekt marketingové komunikace ve společnosti Alaris Czech Republic s. r. o. – Bc. Martin Šlahař
Bc. Martin Šlahař
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace ve společnosti Alaris Czech Republic s. r. o.
Project of Marketing Communications in Company Alaris Czech Republic s. r. o.
Abstract:
Cílem diplomové práce je zpracování projektu marketingové komunikace pro společnost Alaris Czech Republic s.r.o. Práce se opírá o teoretické výstupy, které byly zjištěny na základě studia příslušné literatury, provedenou analýzou zkoumané společnosti, analýzou jejich konkurence a SWOT analýzou, které sloužily jako podklad pro zpracování projektové části. Projektová část obsahuje několik návrhů, kdy …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is an elaboration of marketing communications suitable for company Alaris Czech Republic s.r.o. The thesis is based on a theoretical output which was obtained by studying relevant literature, by analysis of the company, by analysis of its competition and SWOT analysis of Alaris Czech Republic s.r.o. These data serves as a basement for project part examinantion of this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠLAHAŘ, Martin. \textit{Projekt marketingové komunikace ve společnosti Alaris Czech Republic s. r. o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/h5k17z/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šlahař, Martin. Projekt marketingové komunikace ve společnosti Alaris Czech Republic s. r. o.. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Klára Manová -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Adéla Zárubová -
Marketingová komunikace společnosti Remissio
Pindurová Pindurová -
Veletrhy cestovního ruchu v ČR a jejich srovnání se světovými veletrhy
Lucie Tutková -
Veletrhy a výstavy v ČR - stále dominantní postavení Brna?
Martin Hejmalíček -
Veletrhy a výstavy ve Škoda auto, a.s.
Erika Bachová