Analýza marketingové komunikace kulturní památky – Kamila Ivančová
Kamila Ivančová
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace kulturní památky
Marketing Communication Analysis of the Historic Landmark
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace kulturní památky, která je tvořená souborem památek nacházejících se v regionu Stredný Spiš. Soubor památek je umístěný na kulturně - poznávací cestě Gotická cesta, která má potenciál pro rozvoj cestovního ruchu na východě Slovenké Republiky. Práce zkoumá znalosti respondentů o regionu Stredný Spiš a také jejich znalosti samotné Gotické cesty …víceAbstract:
The master thesis deals with the analysis of the marketing communication of the cultural monument that consists of a group of monuments situated in the region of Central Spiš. The group of these monuments is located on the cultural-sightseesing way called Gothic Road, that has potential to develop tourism in the east of Slovak republic. The thesis examines the awareness of respondents as well as awareness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/90664
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2011
- Vedoucí: Petra Krbová
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
IVANČOVÁ, Kamila. \textit{Analýza marketingové komunikace kulturní památky}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/h5pzsq/. [citováno 2024-04-24]
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Řízení jakosti v podnicích cestovního ruchu aplikované na Zámecký penzion a Turistické informační centrum ve Valašském Meziříčí
Pavla Němcová -
Turistické informační centrum města Ústí nad Orlicí - trendy v návštěvnosti
Andrea DUŠKOVÁ -
Návrh strategie společenské odpovědnosti pro Turistické informační centrum v Brně
Julie Konečná -
INFORMAČNÍ A TURISTICKÉ CENTRUM K POUTNÍMU KOSTELU SV. JANA NEPOMUCKÉHO NA ZELENÉ HOŘE
Markéta Laštovičková -
Budoucnost turistických informačních center v turistické oblasti Budějovicka
Sujová Sujová -
Turistické informační centrum Moravské Budějovice
Blanka Paulová -
Hodnocení procesu certifikace turistických informačních center jako nástroje pro zkvalitnění jejich služeb a rozvoje cestovního ruchu: příklad turistické oblasti Český ráj
Dana Nastoupilová -
Informační centrum Jizerských hor-střediska Bedřichov v Jizerských horách a Janov
Markéta KUČEROVÁ