Komparace využití nástrojů marketingového mixu ve fotbalových klubech – Ondřej Šebák
Ondřej Šebák
Bakalářská práce
Komparace využití nástrojů marketingového mixu ve fotbalových klubech
Comparison of Marketing Mix Tools Utilization in Football Clubs
Anotace:
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřil na komparaci využití nástrojů marketingového mixu ve fotbalových klubech. Cílem práce je porovnání těchto klubů co se týče nabízeného produktu nebo služby, ceny, distribuce a propagace. Provedl jsem SWOT analýzu a marketingový výzkum formou dotazníku, ve kterém jsem zkoumal spokojenost respondentů s nabízenými marketingovými službami. Na konci své práce jsem …víceAbstract:
I focused on comparison the utilization of marketing mix tools by football clubs in my thesis. My thesis´ goalis to compare these clubs in terms of the product or service, price , distribution and promotion. I performed a SWOT analysis and marketing research in the form of a questionnaire , in which I examined the respondents' satisfaction with the offered marketing services. At the end of my thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102526
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: Jaroslav Stolařík
- Oponent: Jakub Sklenář
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠEBÁK, Ondřej. \textit{Komparace využití nástrojů marketingového mixu ve fotbalových klubech}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/h5uhi6/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Der Marketing-Mix der Firma dm-drogerie markt GmbH and Co. KG
Denisa KUNYTOVÁ -
Srovnání marketingového mixu nápojů Coca-Cola a Kofola
Denisa Krejzlíková