Nela Sršňová

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku

Social Media Promotion Analysis of the Selected Company
Anotace:
Práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku. Cílem je zhodnotit aktuální stav a navrhnout zlepšení pro efektivnější využití sociálních sítí v marketingové strategii podniku. Práce je rozdělena do teoretické a praktické části. V teoretické části je popsána marketingová komunikace, její cíle a nástroje, se zaměřením na sociální sítě. Praktická část zahrnuje …více
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on analyzing marketing communication on social media for a selected company. The aim of the thesis is to evaluate the current situation and suggest improvements for more effective use of social media in the company's marketing strategy. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part describes marketing communication, its goals, and tools …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Mlázovský

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Sršňová, Nela. Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní