Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku – Nela Sršňová
Nela Sršňová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Social Media Promotion Analysis of the Selected Company
Anotace:
Práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku. Cílem je zhodnotit aktuální stav a navrhnout zlepšení pro efektivnější využití sociálních sítí v marketingové strategii podniku. Práce je rozdělena do teoretické a praktické části. V teoretické části je popsána marketingová komunikace, její cíle a nástroje, se zaměřením na sociální sítě. Praktická část zahrnuje …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on analyzing marketing communication on social media for a selected company. The aim of the thesis is to evaluate the current situation and suggest improvements for more effective use of social media in the company's marketing strategy. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part describes marketing communication, its goals, and tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Mlázovský
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sršňová, Nela. Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Využití platformy YouTube v rámci on-line marketingové komunikace společnosti LEGO Trading s.r.o.
Aneta Řehořová -
Guerrilla jako prostředek marketingové komunikace
Tomáš Kopáček -
Marketingová komunikace značky Košilárium na sociálních sítích
Tereza Fleischmannová -
Marketingová komunikace subjektů hospodařících v režimu ekologického zemědělství
Nikola Málková -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
(Nejen) on-line marketing subjektu v cestovním ruchu
Lucie ŠVAMBERGOVÁ -
On-line event marketing (případová studie krizového řízení)
Polina Sirotina