Jiří JINDRA
Bachelor's thesis
Počítačové hry ve výuce
Computer games in education
Abstract:
Bakalářská práce je napsána na téma využití výukových her. V práci autor uvádí vývoj výuky v historii a důvody tohoto vývoje. Rozebírá změny v šíření informací s nástupem počítačů a interaktivních médií a rozdíly mezi generací, která je ovlivněná těmito změnami a předešlou generací. Dále probírá možnosti a důvody využití počítačových her ve výuce a popisuje kritéria pro výběr nejlepší výukové hry pro …moreAbstract:
The bachelor thesis is written on the topic of utilization of learning games in education. In the thesis author states the evolution of education in history and reasons of such development. Author discusses the changes in distribution of informations with arrival of computers and interactive media and differences between the generation that is influenced by these changes and the previous generation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 8. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2013
- Supervisor: RNDr. Mikuláš Gangur, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JINDRA, Jiří. Počítačové hry ve výuce. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Systems Engineering and Informatics / Information Systems Management
Theses on a related topic
-
Muzikoterapie pro děti s opožděným psychomotorickým vývojem
Andrea Jechová -
Návrh a vývoj pasportizačního klienta pro mobilní platformu Android
Jan ROLLER -
Vývoj algoritmu pro optimální trajektorii zemědělských strojů
Martina Klocová -
Didaktické přístupy vybraných německých průmyslových muzeí, technických památek a science center v expozicích a edukačních programech pro školy jako inspirace pro české prostředí.
Monika KUDELOVÁ -
Návrh a vývoj frameworku pro vývoj webových aplikací administrativního typu
David Feldstein -
Navrhněte testovací program rozšiřující možnosti platformy InSIS o úlohy pro návrh programů v jazyku Python
Ondřej Novák -
Vytvoření učební pomůcky pro konktrétní obor vzdělání a předmět
Ivana Stratilová -
Návrh a implementace 2D hry v programovacím jazyce Python a frameworku Arcade
Filip Veit