Analýza marketingového mixu se zaměřením na cenu firmy ALVE SLOVAKIA, s. r. o. – Ing. Miroslava DANIHELOVÁ
Ing. Miroslava DANIHELOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu se zaměřením na cenu firmy ALVE SLOVAKIA, s. r. o.
Analysis of marketing mix with detailed sight a price in ALVE SLOVAKIA, Ltd.
Anotácia:
Obsahom mojej bakalárskej práce je analýza marketingového mixu s podrobnejším zameraním na cenu spoločnosti ALVE SLOVAKIA, s. r. o., ktorej hlavnou činnosťou je výroba hliníkových rebríkov. V prvej časti sú spracované teoretické poznatky týkajúce sa marketingového mixu. Praktická časť zahŕňa analýzu jednotlivých zložiek marketingového mixu, a to hlavne ceny. Na základe tejto analýzy sú v závere formulované …viacAbstract:
The bachelor thesis involves analysis of marketing mix with detailed sight a price in ALVE SLOVAKIA, Ltd., which basic activity is a manufacture of aluminium ladders. In the first part, there is theoretical data concerning marketing mix. The practical part includes analysis particular components of the marketing mix {--} especially price. Finally, I will state suggestions and recommendations to improve …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Identifikátor:
6744
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DANIHELOVÁ, Miroslava. \textit{Analýza marketingového mixu se zaměřením na cenu firmy ALVE SLOVAKIA, s. r. o.}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/h6amge/.
Jak správně citovat práci
DANIHELOVÁ, Miroslava. Analýza marketingového mixu se zaměřením na cenu firmy ALVE SLOVAKIA, s. r. o.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2037
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka