Role užité metody výuky čtení v procesu budování čtenářských dovedností žáků 1. stupně ZŠ – Nela ONDROUŠKOVÁ
Nela ONDROUŠKOVÁ
Diplomová práce
Role užité metody výuky čtení v procesu budování čtenářských dovedností žáků 1. stupně ZŠ
Role of applied methods of teaching reading in the process of building the reading skills of pupils of the 1st grade of elementary school
Anotace:
Diplomová práce poukazuje na aktuální didaktické téma, které souvisí s čtenářskou gramotností žáků mladšího školního věku, respektive s jejich dovedností číst s porozuměním. Jedná se o komunikační dovednost mající klíčové postavení nejen v prvostupňové edukaci, ale i v navazujícím celoživotním vzdělávání. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část seznamuje s vývojem obsahu pojmu gramotnost …víceAbstract:
The diploma thesis refers to a contemporary didactic topic which is related to early age pupils´ reading literacy achievement, respectively to their reading comprehension skills. Theses are mainly the communicative skills that are essential not only for early age education but for the following lifelong education. The thesis is divided into two parts. The theoretical part introduces a conception of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2017
- Vedoucí: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ONDROUŠKOVÁ, Nela. Role užité metody výuky čtení v procesu budování čtenářských dovedností žáků 1. stupně ZŠ. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Dramatická výchova a čtenářská gramotnost
Ivana KADĚROVÁ -
Využití metody The Question Formulation Technique k rozvoji počáteční čtenářské gramotnosti u žáků v primárním vzdělávání
Soňa Hýblová -
Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti v rámci literární výchovy v období počáteční čtenářské gramotnosti
Vendulka Kuklová -
Čtenářská gramotnost v procesu vzdělávání
Melina FLOKSOVÁ -
Porovnání RVP a ŠVP předškolního vzdělávání z hlediska literární výchovy ve vybraných mateřských školách na Prostějovsku
Petra Novotná -
Srovnávací analýza učebnic anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ z hlediska naplnění požadavků RVP ZV
Veronika Schmidtová -
Podmínky pro uskutečňování RVP ZV ve vzdělávacím oboru tělesná výchova u žáků se zdravotním postižením v procesu inkluze
Andrea Fialová -
Ověřování vybraného očekávaného výstupu z RVP ZV v praxi (komunikační a slohová výchova)
Jana Brůnová