Bc. Tomáš MALOTA

Bakalářská práce

Nový typ spotřebitelského úvěru a jeho uvedení na trh

New type of consumers credit and it presentation on the market
Anotace:
Analýza aktuálních úvěrových produktů ve firmě CETELEM ČR, a.s., hodnocení jejich postavení na českém trhu, hodnocení jejich efektivnosti , analýza konkurence na českém trhu a následné doporučení na nový typ spotřebitelského úvěru. Marketingový výzkum, postoj studenta k úvěrovým produktům. Jsou uvedeny nové možnosti firmy, jak rozšířit svůj vliv na českém trhu. Analýza konkurence na trhu s úvěrovými …více
Abstract:
Analyze of actual credit products of The CETELEM ČR company, evaluation their status in the Czech market, evaluation their effectiveness, analysis of competition in the Czech market and resulting recommendation a new type of consumer lending. Marketing research, attitude of a student to consumer lendings.There are possilibities the company,how to spread their impression in the Czech market, which is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2006
Zveřejnit od: 8. 12. 2006
Identifikátor: 4704

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MALOTA, Tomáš. Nový typ spotřebitelského úvěru a jeho uvedení na trh. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 12. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 8. 12. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing

Práce na příbuzné téma