Tomáš Holeňa
Bachelor's thesis
Reklama na trhu alkoholických nápojů
Advertisement on market of alcohol beverages
Abstract:
HOLEŇA, T. Reklama na trhu alkoholických nápojů. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017.Bakalářská práce se zaměřuje na reklamu na trhu alkoholických nápojů. Teoretická část práce se zabývá spotřebiteli, jejich dělením a jejich nákupním chováním, marketingovým mixem, marketingovou komunikací a především reklamou - její historií, dělením, tvorbou, efektivitou a regulací. Praktická …moreAbstract:
HOLEŇA, T. Advertisement on market of alcohol beverages. Bachelor's Thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2017.This bachelor's thesis aims on advertisement on market of alcohol beverages. The theoretical part is focused on consumers, their division and consumer behaviour. It is also focused on marketing mix, marketing communication and especially on advertisement - its history, division, creation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 1. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tereza Slováčková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLEŇA, Tomáš. \textit{Reklama na trhu alkoholických nápojů} [online].
Brno, 2017 [cit. 2021-02-28]. Available from: <https://theses.cz/id/h6fdc9/>.
Bachelor's thesis.
Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics.
Thesis supervisor Ing. Tereza Slováčková.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
The analysis of consumer behaviour with emphasis on small stores in Huddersfield
Aleš KOVAŘČÍK -
The Influence of Advertising on Consumer Behavior
Laura Probstnerová -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Sexism in Advertising for the Hospitality Industry
Anastasiya Morozova -
Vliv celebrit v reklamě na nákupní chování zákazníků
Lucie Hrušková -
Psychologické aspekty nákupního chování spotřebitele
Magda Součková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights