Reklama na trhu alkoholických nápojů – Tomáš Holeňa
Tomáš Holeňa
Bakalářská práce
Reklama na trhu alkoholických nápojů
Advertisement on market of alcohol beverages
Anotace:
HOLEŇA, T. Reklama na trhu alkoholických nápojů. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017.Bakalářská práce se zaměřuje na reklamu na trhu alkoholických nápojů. Teoretická část práce se zabývá spotřebiteli, jejich dělením a jejich nákupním chováním, marketingovým mixem, marketingovou komunikací a především reklamou - její historií, dělením, tvorbou, efektivitou a regulací. Praktická …víceAbstract:
HOLEŇA, T. Advertisement on market of alcohol beverages. Bachelor's Thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2017.This bachelor's thesis aims on advertisement on market of alcohol beverages. The theoretical part is focused on consumers, their division and consumer behaviour. It is also focused on marketing mix, marketing communication and especially on advertisement - its history, division, creation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tereza Slováčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLEŇA, Tomáš. \textit{Reklama na trhu alkoholických nápojů} [online].
Brno, 2017 [cit. 2021-02-24]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/h6fdc9/>.
Bakalářská práce.
Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta.
Vedoucí práce Ing. Tereza Slováčková.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
The analysis of consumer behaviour with emphasis on small stores in Huddersfield
Aleš KOVAŘČÍK -
The Influence of Advertising on Consumer Behavior
Laura Probstnerová -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Sexism in Advertising for the Hospitality Industry
Anastasiya Morozova -
Vliv celebrit v reklamě na nákupní chování zákazníků
Lucie Hrušková -
Psychologické aspekty nákupního chování spotřebitele
Magda Součková
Název
Vložil
Vloženo
Práva