Mainstreaming quirky filmu. Rozbor marketingových stratégií filmov Wesa Andersona – Bc. Lucia Brutovská
Bc. Lucia Brutovská
Bakalářská práce
Mainstreaming quirky filmu. Rozbor marketingových stratégií filmov Wesa Andersona
Mainstreaming of quirky film. Analysing marketing strategies of Wes Anderson's films
Abstract:
This study focuses on the marketing materials for films of American director Wes Anderson as presented to the U.S. audience since the first film in 1996 till today. By analysing these materials, it is trying to answer questions as to how these films attract young, hip and indie audiences on one hand and relatively mainstream audiences securing the financial growth on the other hand. It is describing …víceAbstract:
Táto diplomová práca analyzuje marketingové materiály ku snímkam amerického režiséra Wesa Andersona, ako boli prezentované americkému trhu postupne od vzniku prvého filmu v roku 1996 až do súčasnosti. Zodpovedá otázku, ako sú Andersonove nezávislé snímky predávané stereotypne mainstreamovému americkému divákovi na jednej strane a náročnejšiemu publiku na strane druhej. Analýzou marketingových materiálov …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s30y6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Petra Fujdlová
- Oponent: Mgr. Šárka Gmiterková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury
Práce na příbuzné téma
-
Wes Anderson jako součást dnešní popkultury
Tomáš Hruška