Bc. Petr Venclíček

Bakalářská práce

Event marketing a jeho místo v rámci marketingových komunikací

Event marketing and its place in the marketing communications
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá event marketingem a jeho místem v rámci marketingové komunikace. Na příkladu eventu ŠKODA AUTO bude potvrzen význam tohoto nástroje v rámci komunikace společností a budou nabídnuty doporučení, díky kterým je možné využít potenciálu event marketingu v plné síle.
Abstract:
This bachelor thesis deals with event marketing and its place in marketing communication. ŠKODA AUTO event will confirm the importance of this tool in the communication of companies. Recommendations aiming to 100% usage of event marketing potential will be also presented.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 10. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní