Franchising - možná forma spolupráce – Kryštof Havlín
Kryštof Havlín
Master's thesis
Franchising - možná forma spolupráce
Franchising - eventual method of collaboration
Anotácia:
Cílem diplomové práce je podat ucelený přehled o franchisingu zejména z právního hlediska s důrazem na praktické dopady a rizika franchisové spolupráce. Teoretická část podává obecnou charakteristiku franchisingu, zabývá se jeho výhodami a nevýhodami a rozebírá nejdůležitější ustanovení franchisové smlouvy. Praktická část se věnuje konkrétním franchisovým systémům, a to americké franchise SUBWAY a …viacAbstract:
The aim of the thesis is to provide a comprehensive overview of franchising especially from the legal point of view with emphasis on practical implications and risks of the franchise cooperation. The theoretical part gives a general description of franchising, advantages and disadvantages and deals with the the most important regulations of a franchise agreement. The practical part is dedicated to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/56350
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedúci: Zbyněk Švarc
- Oponent: Jiřina Hásová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/56350
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie franchisového řetězce Bageterie Boulevard
Kateřina Brtinská -
Lokální marketing vybrané pobočky Bageterie Boulevard
Matěj Ježek -
Mezinárodní franchising - vstup německého podnikatelského subjektu na český trh
Zuzana Némethová -
Právo a franchising
Kateřina Fárová -
Franchising a jeho využitie v konkrétnej firme
Barbora Soveľová -
Franchising a jeho využitie v konkrétnej firme
Robert Tóth -
Franchising – komparace koncepcí
Jan Sovadina