Příběhy seniorů jako inspirace do výuky na 1. stupni ZŠ – Lenka Špidlenová
Lenka Špidlenová
Diplomová práce
Příběhy seniorů jako inspirace do výuky na 1. stupni ZŠ
Stories of the elderly as inspiration for teaching at primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá sdílením příběhů seniorů ve výuce na 1. stupni základní školy se zaměřením na posílení mezigeneračních vztahů. Teoretické kapitoly se zabývají charakteristikou dítěte mladšího školního věku, mezigeneračními vztahy, proměnou rodiny v průběhu času a vhodnými metodami práce s dětmi. V praktických kapitolách je popsáno a vyhodnoceno několik tematicky cílených setkání žáků se seniory …víceAbstract:
The master thesis deals with sharing stories of seniors in teaching at the first level of primary school, focusing on strengthening intergenerational relationships. Theoretical chapters deal with the characteristics of the younger school-age child, intergenerational relationships, family change over time, and appropriate methods of working with children. The practical chapters describe and evaluate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Věra Vykoukalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Špidlenová, Lenka. Příběhy seniorů jako inspirace do výuky na 1. stupni ZŠ. Liberec, 2023. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv vyprávění na mezigenerační vztahy v rodině
Klára Bednaříková -
Integrovaná terénní výuka na 1. stupni ZŠ a její využití na příkladu Uherskohradišťského regionu
Anna Zacharová -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková -
Diferencovaná výuka matematiky na 1. stupni ZŠ zaměřená na slovní úlohy
Jakub Kostrhun -
Manipulativní činnosti zaměřené na výuku zlomků na 1. stupni základní školy
Erika Tesárková -
Využití regionálního principu a výuky o regionu na 1. stupni ZŠ na příkladu obce Olomučany
Lukáš Němec -
Lidové tradice na Valašsku a ve výuce na 1. stupni ZŠ
Kristýna Daňová -
Možnosti využití prvků muzikoterapie v hodinách hudební výchovy na 1. stupni ZŠ na 1. stupni ZŠ
Růžena Gally Jadrná
Název
Vložil
Vloženo
Práva