Podnikatelský plán MSP - poskytování bezpečných lyžařských kurzů pro školáky – Lenka Červenková
Lenka Červenková
Master's thesis
Podnikatelský plán MSP - poskytování bezpečných lyžařských kurzů pro školáky
Business Plan for Small and Medium Enterprises - Providing Safe Ski Courses for Students
Anotácia:
Cílem diplomové práce je sestavení podnikatelského plánu včetně posouzení jeho relizovatelnosti. Nejprve je seataven podnikatelský plán, kde každá jeho část zkoumá specifickou oblast dané problematiky. Pomocí řady analýz a posouzením vzájemných souvislostí je poté rozhodnuto, zda by měl být podnikatelský plán realizován, nebo ne.Abstract:
The goal of the thesis is to create a business plan including feasibility judgement. The business plan is formed first. Every single part is dealing with a very specific area of the topic. Applying broad range of analyses and assessing mutual interactions it is decided if the business plan should be converted into practice or not.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30170
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 2. 2012
- Vedúci: Ivana Svobodová
- Oponent: Petr Vališ
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30170
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Value Chain Analysis and Competitive Advantage of an Organisation
Filip Bodlák -
Innovation and Creativity as a Source of Competitive Advantage
Olga Grashchenkova -
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Zuzana Nováková -
Corporate Social Responsibility - Competitive Advantage for Companies Operating in an International Environment
Karolína Dolejšová -
Corporate Social Responsibility as a Competitive Advantage for International Companies
Markéta Dlouhá -
Competitive advantage for a bank that opens itself to Virtual Currency businesses – game theory
Martin Bok