Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing – Kateřina Rohová
Kateřina Rohová
Bachelor's thesis
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Corporate Social Responsibility and Social Marketing
Abstract:
Bakalářská práce Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing se zabývá CSR a aktivitami spojených se sociálním marketingem v módním průmyslu. Konkrétně pojednává o dvou značkách - Stella McCartney a H&M, které patří mezi přední hráče módního průmyslu v oblasti udržitelnosti a společenské odpovědnosti. Práce zkoumá, do jaké míry jsou jejich proklamované aktivity a zavedení shodné s realitou …moreAbstract:
The Bachelor Thesis Corporate Social Responsibility and Social Marketing discusses CSRs and social marketing activities in the fashion industry. Specifically, it describes two brands - Stella McCartney and H&M, two of the leading fashion industry players in sustainability and social responsibility. The thesis examines to what extent their proclaimed activities and implementation are consistent …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/a7unt/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, Ph.D. MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost a rodinné firmy
Sabina Trčálková -
Společenská odpovědnost ve vztahu k výkonnosti firmy
Kristýna Víchová -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Marta Masliy -
Společenská odpovědnost firmy Letiště Praha, a. s. a její význam v současné společnosti
Vladana Pacovská -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Kateřina Petko -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Richard Prorok -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Roman Fara -
Společenská odpovědnost firem a její vliv na image firmy
Mariia Topilina