Jakub LACHMAN

Bachelor's thesis

Product placement ve videohrách

Product placement in video games
Abstract:
Videohry se staly novým způsobem marketingu díky jejich rostoucí popularitě a pokroku nových technologií v posledních několika desetiletích. Herní kultura se rozšířila mezi lidmi různého věku. Nyní mohou potenciální uživatelé jakékoli značky hrát videohry, a díky tomu může být strategie product placement účinnou reklamou. Cílem práce je rozšifrovat, jaké bariéry/motivátory nástroje product placement …more
Abstract:
Video games have become a new way of marketing due to their increasing popularity and the advancement of new technologies in the last few decades. Gaming culture has spread among people of different ages. Now, potential users of any brand can play video games, and because of this, a product placement strategy can be an effective advertisement. The goal of the work is to decipher what barriers/motivators …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

LACHMAN, Jakub. Product placement ve videohrách. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management