Nákupní chování v oblasti m-Commerce – Bc. Tereza FEDORKOVÁ
Bc. Tereza FEDORKOVÁ
Diplomová práce
Nákupní chování v oblasti m-Commerce
Buying Behaviour in m-Commerce
Anotace:
Téma mé diplomové práce se týká nákupního chování spotřebitelů v oblasti m-Commerce. Cílem této práce je na základě analýzy nákupního chování a postojů spotřebitelů zhodnotit potenciál tohoto prodejního kanálu na českém trhu. M-Commerce se stává jednou z nedůležitějších a nejprogresivněji rostoucí součástí on-line světa a internetového nakupování. Je to nákupní kanál, který je neustále ve stadiu zrodu …víceAbstract:
The topic of my diploma thesis concerns the buyer behavior of costumers in m-Commerce. The first half of my work is devoted to literature review. On the basis of studying literature, I described the basis theoretical knowledge in issues of buying behavior. The next step was the introduction of the term of m-Commerce. I also focused on current trends in this area and I predicted changes in the near …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Zveřejnit od: 17. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FEDORKOVÁ, Tereza. Nákupní chování v oblasti m-Commerce. Č. Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spotřebitelského chování
Gabriela Ševečková -
Analýza nákupního chování na trhu chytrých telefonů dle generací
Ondřej Doležel -
Změny spotřebního chování v důsledku rozvoje mobilních technologií v oblasti turismu
Václav Honc -
Financial Analysis of Exxon Mobil
Akbar Ismayilov -
Fundamentální analyza akcie Exxon Mobil Corporation
Anastasiia Mamleeva -
AUTO-(MOBIL) -Země Nebdělosti-
Agáta SLÁMOVÁ -
Kompetence manažera působícího v multikulturním prostředí společnosti EXXON MOBIL,s.r.o.
Zuzana Andrlová -
Analýza marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o.
Michal Bargl
Název
Vložil
Vloženo
Práva