Vliv psychologických aspektů reklamy na spotřebitele – Martin Špicl
Martin Špicl
Bachelor's thesis
Vliv psychologických aspektů reklamy na spotřebitele
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem vlivu psychologických aspektů reklamy na spotřebitele. V první části této práce jsou definovány teoretické poznatky z oblasti marketingu a psychologie spotřebitele. Tyto informace jsou následně využity v části praktické, která se zabývá výzkumem týkajícím se ovlivňování nákupního rozhodování spotřebitelů nástroji senzorického marketingu a následně cenového ohodnocování …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the influence of psychological aspects of advertising on consumers. In the first part, theoretical knowledge of marketing and consumer psychology is defined. This information is then used in the practical part, which deals with research on influencing consumers´ decisions with sensory marketing tools and consequently with product pricing based on specific emotional stimuli …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Identifier:
http://theses.cz/id/h7fy2c/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2019
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠPICL, Martin. \textit{Vliv psychologických aspektů reklamy na spotřebitele}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2019. Available from: https://theses.cz/id/h7fy2c/. [citováno 2024-04-23]
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Theses on a related topic
-
Economics: Modern Consumer Psychology and Its Impact on Global Economics
Sofiia Krasnobay -
Investigating Human: Heightened Senses and Texture of Absence
Egle Simenaite -
Rozšířená realita jako extenze lidských smyslů v kontextu epistemologie
Petra Galušková -
Smysl(y)
Lenka Tomášková -
Odhalování falšování potravin pomocí lidských smyslů
Jana Nedzelská -
Lidské smysly - zrak a sluch - v demonstračních experimentech
Vojtěch Hanák