Martin Špicl

Bachelor's thesis

Vliv psychologických aspektů reklamy na spotřebitele

Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem vlivu psychologických aspektů reklamy na spotřebitele. V první části této práce jsou definovány teoretické poznatky z oblasti marketingu a psychologie spotřebitele. Tyto informace jsou následně využity v části praktické, která se zabývá výzkumem týkajícím se ovlivňování nákupního rozhodování spotřebitelů nástroji senzorického marketingu a následně cenového ohodnocování …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the influence of psychological aspects of advertising on consumers. In the first part, theoretical knowledge of marketing and consumer psychology is defined. This information is then used in the practical part, which deals with research on influencing consumers´ decisions with sensory marketing tools and consequently with product pricing based on specific emotional stimuli …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2019

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku