Vliv psychologických aspektů reklamy na spotřebitele – Martin Špicl
Martin Špicl
Bachelor's thesis
Vliv psychologických aspektů reklamy na spotřebitele
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tématem vlivu psychologických aspektů reklamy na spotřebitele. V první části této práce jsou definovány teoretické poznatky z oblasti marketingu a psychologie spotřebitele. Tyto informace jsou následně využity v části praktické, která se zabývá výzkumem týkajícím se ovlivňování nákupního rozhodování spotřebitelů nástroji senzorického marketingu a následně cenového ohodnocování …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the influence of psychological aspects of advertising on consumers. In the first part, theoretical knowledge of marketing and consumer psychology is defined. This information is then used in the practical part, which deals with research on influencing consumers´ decisions with sensory marketing tools and consequently with product pricing based on specific emotional stimuli …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/h7fy2c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2019
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠPICL, Martin. \textit{Vliv psychologických aspektů reklamy na spotřebitele} Online. Bakalárska práca. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/h7fy2c/. [cit. 2024-03-28].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Economics: Modern Consumer Psychology and Its Impact on Global Economics
Sofiia Krasnobay -
Investigating Human: Heightened Senses and Texture of Absence
Egle Simenaite -
Rozšířená realita jako extenze lidských smyslů v kontextu epistemologie
Petra Galušková -
Smysl(y)
Lenka Tomášková -
Odhalování falšování potravin pomocí lidských smyslů
Jana Nedzelská -
Lidské smysly - zrak a sluch - v demonstračních experimentech
Vojtěch Hanák