Vývojová dysfázie v mateřské škole – Lucie Petráčková
Lucie Petráčková
Bakalářská práce
Vývojová dysfázie v mateřské škole
Developmental Dysphasia in a Nursery School
Anotace:
Bakalářská práce je věnována problematice vývojové dysfázie v mateřské škole. Cílem bakalářské práce je nalézt a popsat metody práce u dětí s vývojovou dysfázií. Teoretická část se je zaměřena na vymezení vývojové dysfázie, její charakteristiku, etiologii, příznaky a její stupně. Dále se teoretická část zabývá diagnostikou vývojové dysfázie a možnými rozdíly od jiné narušené komunikační schopnosti …víceAbstract:
The Bachelor´s Thesis is devoted to problems of developmental dysphasia in kindergarten. The aim of the thesis is to find and describe methods of work with children with developmental dysphasia. The thesis is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part is focused on the definiton of developmental dysphasia, its characteristics, etiology, symptoms and its degrees. Furthermore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Mária Jancíková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Petráčková, Lucie. Vývojová dysfázie v mateřské škole. Liberec, 2016. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s PAS, které mají narušenou komunikační schopnost
Žaneta Novotná -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Narušená komunikační schopnost a školní zralost
Kateřina Matějková -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Veronika Dražkovičová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová