Role značky při vytváření tržních motivů spotřebitelů – Bc. Andrea Böhmová
Bc. Andrea Böhmová
Diplomová práce
Role značky při vytváření tržních motivů spotřebitelů
The role of brand for making consumer motives
Anotace:
Cílem práce je posoudit vliv značky HUGO BOSS na kupní chování spotřebitele, jejíž působení v České republice je vztaženo k firmě MyFashion s.r.o., která je jednou z franšízantů značky HUGO BOSS, a má tak oprávnění k prodeji jejich produktů pod jejím jménem. Cílem je současně zjistit, jak spotřebitelé vnímají luxus a co pro ně luxus představuje a zároveň, jak vnímají značku HUGO BOSS. Teoretická část …víceAbstract:
The goal of this thesis is to investigate the influence of the HUGO BOSS brand on purchasing behavior of the consumer. The brand operates under the company MyFashion s.r.o., which is one of the franchises of the HUGO BOSS brand and thus has the right to sell the brand's products. Another goal is to examine consumer's perception of luxury and what it constitutes together with their understanding of …víceKlíčová slova
emoce kupní chování motivace trh marketing produkt značka luxusní značka Hugo Boss MyFashion
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
Jana Kořenková -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Barbora Klánová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Vendula Karešová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Adéla Karmazínová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Anton Tuikov -
Vliv používání eko-značek a značky Fair Trade na kupní chování spotřebitele u kávy značky Tchibo
Ekaterina Sorokina
Název
Vložil
Vloženo
Práva