Monika KRZOKOVÁ
Bachelor's thesis
Filozofie pro děti
Philosophy for children
Abstract:
Bakalářská práce s názvem?Filozofie pro děti? představuje program Filozofie pro děti, který vznikl na konci šedesátých let v USA. Práce se zabývá jak původem programu v USA, tak také jeho počátky v České republice. Hlavní metody tohoto programu jsou shrnuty do několika bodů a dále je v této práci nastíněn rozvoj a podpora programu v České republiceAbstract:
The bachelor?s thesis entitled ?Philosophy for Children? presents the Philosophy for Children programme, which originated in the 1960s USA. The thesis deals with both the origin of the programme in the USA, and its beginnings in the Czech Republic. The main methods are summarized in several points; what is further outlined is the development and support of the programme in the Czech Republic.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Accessible from:: 20. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Dr. phil. Lenka Naldoniová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRZOKOVÁ, Monika. Filozofie pro děti. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / Francouzský jazyk a literatura - Základy společenských věd, French Language and Literature, Basic Educational Skills
Theses on a related topic
-
Implementace Filozofie pro děti do oddělení školní družiny
Šárka DŘEVOVÁ -
Filozofie pro děti v mateřské škole
Lucie DIENG -
Možnosti programu "Filozofie pro děti" při rozvíjení klíčových kompetencí dětí předškolního věku.
Martina ŘEHOŘOVSKÁ -
Výuková metoda "Filosofie pro děti" Možnosti využití filosofie ve výuce žáků 4. a 5. třídy ZŠ
Kristýna Jarošová