Marketingová strategie vybrané vzdělávací instituce – Veronika Tschertnerová
Veronika Tschertnerová
Bakalářská práce
Marketingová strategie vybrané vzdělávací instituce
Marketing strategy of the selected educational institution
Anotace:
Bakalářská práce na téma „Marketingová strategie vybrané vzdělávací instituce“ se zabývá analýzou marketingové strategie vybrané soukromé Střední školy a vyšší odborné školy aplikované kybernetiky s.r.o. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem vzdělávací instituce používá současně nastavenou marketingovou strategii a poukázat na případné nedostatky. Rozbor je prováděn podle dotazníkového šetření, které …víceAbstract:
The bachelor thesis on Marketing strategy of a selected educational institution deals with the analysis of the marketing strategy of a selected private Secondary School and Higher Vocational School of Applied Cybernetics s.r.o. The aim of the thesis is to find out how the educational institution uses the currently set marketing strategy and to point out any shortcomings. The analysis is carried out …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB14215
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 6. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Informační management / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Limbický marketing (Marketingová strategie zaměřená na limbický systém)
Martina Poláková -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Vytvoření internetového obchodu dle vlastního podnikatelského záměru a jeho marketingová propagace
Jaromír Hoffmann -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
2. 6. 2023
Kohout, J.
2. 6. 2023
2. 6. 2023