Marketingová strategie vybrané vzdělávací instituce – Veronika Tschertnerová
Veronika Tschertnerová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie vybrané vzdělávací instituce
Marketing strategy of the selected educational institution
Abstract:
Bakalářská práce na téma „Marketingová strategie vybrané vzdělávací instituce“ se zabývá analýzou marketingové strategie vybrané soukromé Střední školy a vyšší odborné školy aplikované kybernetiky s.r.o. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem vzdělávací instituce používá současně nastavenou marketingovou strategii a poukázat na případné nedostatky. Rozbor je prováděn podle dotazníkového šetření, které …moreAbstract:
The bachelor thesis on Marketing strategy of a selected educational institution deals with the analysis of the marketing strategy of a selected private Secondary School and Higher Vocational School of Applied Cybernetics s.r.o. The aim of the thesis is to find out how the educational institution uses the currently set marketing strategy and to point out any shortcomings. The analysis is carried out …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2023
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB14215
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
- Reader: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TSCHERTNEROVÁ, Veronika. \textit{Marketingová strategie vybrané vzdělávací instituce}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/h7ujof/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 1. 6. 2023 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Informační management / Informační management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Limbický marketing (Marketingová strategie zaměřená na limbický systém)
Martina Poláková -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková -
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Vytvoření internetového obchodu dle vlastního podnikatelského záměru a jeho marketingová propagace
Jaromír Hoffmann
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
2/6/2023
Kohout, J.
2/6/2023
2/6/2023