Kamila Zavadilová

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace kosmetického salonu

Analysis of Marketing Communication in a Beauty Salon
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je zjištění, jak jsou zákazníci v dnešní době ovlivněni marketingovou komunikací. Aplikuji to na kosmetický salon a ve výsledku se dozvím, jak na tom tento salon je.
Abstract:
The aim of my thesis is to determine how customers are nowadays influenced by marketing communications. Applying it to a beauty salon and as a result do I know how competitive this salon is.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Jan ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zavadilová, Kamila. Analýza marketingové komunikace kosmetického salonu. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola Olomouc
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses h7usxv h7usxv/2
29. 6. 2015
Složky
Soubory
Najman, M.
12. 7. 2017
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.