Bc. Šárka Hótová

Master's thesis

Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy

A Brand Building of the Multinational Company for Local Markets
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu problematiky budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy. První část je zaměřena na výklad základních pojmů a představení nástrojů, jejichž pomocí lze vybudovat silnou a konkurenceschopnou značku. Jsou zde vysvětleny pojmy, např. role značky, její vize, identita, positioning, image, hodnoty a jejich role v marketingové teorii. Další …more
Abstract:
This thesis is focused on analysis of brand building multinationals environment to local markets. The first part focuses on the explanation of basic concepts and presentation tools you can use to build a strong and competitive brand. There are explained terms, eg. The role of the brand, its vision, identity, positioning, image, value and its role in marketing theory. The next chapter in the first part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2016
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: doc. Radim Valenčík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní