Spotřební chování na trhu s mobilními telefony – Kristýna Moulisová
Kristýna Moulisová
Diplomová práce
Spotřební chování na trhu s mobilními telefony
Consumer behavior in the mobile phone market
Anotace:
Tato diplomové práce se zabývá spotřebním chováním na trhu s mobilními telefony. Cílem této diplomové práce je identifikovat a zhodnotit faktory, jež ovlivňují spotřebitele při výběru a nákupu mobilního telefonu. Dalším cílem této práce je zjistit, jak sociodemografické faktory ovlivňují spotřební chování při nákupu mobilních zařízení. Analyzovanými sociodemografickými faktory jsou: věk, pohlaví, příjem …víceAbstract:
The diploma thesis deals with consumer behavior in the mobile phone market. The aim of this thesis is to identify and evaluate the factors that influence consumers when choosing and purchasing a mobile phone. Another goal of this work is to find out how socio-demographic factors influence consumer behavior when purchasing mobile devices. The socio-demographic factors analyzed are: age, gender, income …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92638
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Lucie Sára Závodná
- Oponent: Jiří Dvořák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92638
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Factors Affecting Consumer Behavior - Online Shopping in the USA
Abdurrahim Dehgani -
The Role and Impact of Consumer Behavior
Yuandi Cheng -
Factors Influencing Consumer Behaviour Towards Indian Restaurants Among Indian Community and Non-Indian People (the case of Prague)
Harshnakumari Kalsinhbhai Bhabhor -
Factors Affecting the Use of Additive Manufacturing in Production
Moataz Mohamed Kamel Mahmoud Lashin -
Chinese Consumer Decision Analysis in the new era
Xiaoqiu Yue -
Modern Consumer Psychology and Its Impact on the European Market
Kseniia Golovina -
Výběr mobilního telefonu pomocí metod vícekriteriální analýzy variant
Kristýna Novotná -
Výběr mobilního telefonu pro zaměstnance vybrané společnosti
Markéta Jiskrová