Ingrid VACULÍKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu služeb Restaurace a hotelu Koníček

Marketing mix analysis of services Restaurant and hotel Koníček
Anotace:
Bakalářská práce na téma Analýza marketingového mixu služeb se skládá ze dvou částí. První, teoretická část, je zaměřena na vývoj marketingu a podrobný popis jednotlivých prv-ků marketingového mixu služeb. Druhá část se zaměřuje na analyzování marketingového mixu služeb ve společnosti, následné vyhodnocení na základě názorů zákazníků a návrhy na zefektivnění marketingových nástrojů Restaurace a hotelu …více
Abstract:
Bachelor thesis on the analysis of services marketing mix is composed of two parts. The theoretical part is aimed at developing and marketing a detailed description of the first s marketing mix of services. The second part focuses on analyzing the marketing mix of ser-vices, follow-up evaluation based on customer feedback and suggestions for more effective marketing tools Pony restaurant and hotel …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 19820

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Pavel Taraba

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VACULÍKOVÁ, Ingrid. Analýza marketingového mixu služeb Restaurace a hotelu Koníček. Uherské Hradiště, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe