Ingrid VACULÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu služeb Restaurace a hotelu Koníček

Marketing mix analysis of services Restaurant and hotel Koníček
Abstract:
Bakalářská práce na téma Analýza marketingového mixu služeb se skládá ze dvou částí. První, teoretická část, je zaměřena na vývoj marketingu a podrobný popis jednotlivých prv-ků marketingového mixu služeb. Druhá část se zaměřuje na analyzování marketingového mixu služeb ve společnosti, následné vyhodnocení na základě názorů zákazníků a návrhy na zefektivnění marketingových nástrojů Restaurace a hotelu …more
Abstract:
Bachelor thesis on the analysis of services marketing mix is composed of two parts. The theoretical part is aimed at developing and marketing a detailed description of the first s marketing mix of services. The second part focuses on analyzing the marketing mix of ser-vices, follow-up evaluation based on customer feedback and suggestions for more effective marketing tools Pony restaurant and hotel …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier: 19820

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VACULÍKOVÁ, Ingrid. Analýza marketingového mixu služeb Restaurace a hotelu Koníček. Uherské Hradiště, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe