Analýza profesní zkušenosti učitelů/učitelek prvního stupně základní školy se zvládáním krizových situací v edukačním procesu – Nikola Chrbjátová
Nikola Chrbjátová
Diplomová práce
Analýza profesní zkušenosti učitelů/učitelek prvního stupně základní školy se zvládáním krizových situací v edukačním procesu
Analysis of the Professional Experience of Primary School Teachers with Crisis Situation in the Educational Process
Anotace:
Tato diplomová práce popisuje východiska edukačního procesu a vyobrazuje problematiku krizových situací. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Realizace kvalitativního výzkumu zahrnuje analýzu příběhů učitelů, kteří sdílí své zkušenosti s krizovými situacemi z edukačního procesu.Abstract:
This diploma thesis describes the starting points of the educational process and depicts the issue of crisis situations. It is divided into theoretical and practical part. The implementation of qualitative research includes an analysis of the stories of teachers who share their experiences with crisis situations from the educational process.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHRBJÁTOVÁ, Nikola. \textit{Analýza profesní zkušenosti učitelů/učitelek prvního stupně základní školy se zvládáním krizových situací v edukačním procesu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/h7ymr4/.
Jak správně citovat práci
Chrbjátová, Nikola. Analýza profesní zkušenosti učitelů/učitelek prvního stupně základní školy se zvládáním krizových situací v edukačním procesu. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Analýza profesní zkušenosti učitelů/učitelek prvního stupně ZŠ s implementací opatření sociální inkluze do škol
Barbora Vanderková -
Zkušenosti českých pedagogů výchovy ke zdraví s žáky s poruchami příjmu potravy
Veronika Gilbertová -
Problematika rizikového chování u žáků s lehkým mentálním postižením
Tereza Fajmonová -
Žák s projevy rizikového chování a jeho vliv na klima školní třídy
Nikola MARTÍNKOVÁ -
Nejčastější krizové situace u osob s poruchou autistického spektra
Monika Kubátová -
Projevy tiskových mluvčí v rámci krizové komunikace ve zdravotnických zařízení
Michaela Karlovská -
Syndrom vyhoření u pedagogů ve školách s alternativním způsobem vyučování ve statutárním městě Olomouci
Filipa ŠTULPOVÁ -
Syndrom vyhoření u pedagogických pracovníků ve školách a školských zařízeních pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v Šumperském regionu
Stanislav MAZÁK