Bc. Gabriela Vávrová

Diplomová práce

Inovace marketingu pro výuku ve fiktivní firmě v kurikulu Obchodní akademie

Marketing innovation for teaching in a Fictional Company in Business School curriculum
Anotace:
Tématem diplomové práce je „Inovace marketingu ve fiktivní firmě v kurikulu Obchodní akademie“. Diplomová práce se zabývá vytvořením učebního textu do předmětu fiktivní firma. Učební text je zaměřen na část výuky – marketing. Důvodem vytvoření práce je dosud nevytvořený a nepublikovaný výukový materiál. Diplomová práce je rozdělená na dvě části. První část je zaměřena na teoretická východiska pro předmět …více
Abstract:
The topic of this master thesis is “Innovation of marketing for Fictional Company in Business School curriculum”. The thesis deals with creating teaching materials for the “Fictional Company” course. The teaching materials is focused on teaching marketing. The main reason for making this thesis is the fact that no textbook of “Fictional Company” course was ever created and published. This master thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 5. 2017
  • Vedoucí: RNDr. Barbora Javorová
  • Oponent: Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy - specializace služby