Bc. Gabriela Vávrová

Master's thesis

Inovace marketingu pro výuku ve fiktivní firmě v kurikulu Obchodní akademie

Marketing innovation for teaching in a Fictional Company in Business School curriculum
Abstract:
Tématem diplomové práce je „Inovace marketingu ve fiktivní firmě v kurikulu Obchodní akademie“. Diplomová práce se zabývá vytvořením učebního textu do předmětu fiktivní firma. Učební text je zaměřen na část výuky – marketing. Důvodem vytvoření práce je dosud nevytvořený a nepublikovaný výukový materiál. Diplomová práce je rozdělená na dvě části. První část je zaměřena na teoretická východiska pro předmět …more
Abstract:
The topic of this master thesis is “Innovation of marketing for Fictional Company in Business School curriculum”. The thesis deals with creating teaching materials for the “Fictional Company” course. The teaching materials is focused on teaching marketing. The main reason for making this thesis is the fact that no textbook of “Fictional Company” course was ever created and published. This master thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 5. 2017
  • Supervisor: RNDr. Barbora Javorová
  • Reader: Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Master programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Teacher Training of Specialized Subjects for Secondary Schools – Specialisation in Services