Nikola JIRÁNKOVÁ
Bachelor's thesis
Hodnocení v mateřské škole na Klatovsku
Evoluation methods in Kindergarten in Klatovy region
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá hodnocením v mateřské škole na Klatovsku. Práce je zaměřena typy hodnocení, které napomáhají dětem se hodnotit. Teoretická část se věnuje poznatkům o procesu hodnocení a jeho podmínkách a funkcí. Praktická část obsahuje kvalitativní výzkum, který je proveden na základě metody hloubkového rozhovoru s pedagogy vyučující v mateřských školách na Klatovsku.Abstract:
The Bachelor's thesis deals with evaluation in a kindergarten in the Klatovy district. Work is focused on types of evaluation to help kids with evaluation themselves. The theoretical part deals with the knowledge of the evaluation process and its conditions and functions. The practical part includes qualitative research that is carried out on the basis of the in - depth interview method with teacher …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Milan Podpera, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JIRÁNKOVÁ, Nikola. Hodnocení v mateřské škole na Klatovsku. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Preschool and Out-of-School Pedagogy / Teacher Training for Pre-school Teachers
Theses on a related topic
-
Formativní hodnocení a jeho vliv na rozvoj učení žáků
Lucie Šinálová -
Individualizované formativní hodnocení žáků 1. stupně základní školy pohledem učitele
Radka Křídlová -
Formativní hodnocení na 1. stupni ZŠ
Simona SCHENKOVÁ -
Sporné otázky obchodněprávní odpovědnosti za škodu v české judikatuře a v evropském soft law; hodnocení úpravy v OZ z praktického hlediska
Michal Kabelka -
Srovnání metod hodnocení žáků v plavecké výuce v Anglii a v České republice
Monika Hajdová -
Zkušenosti se zaváděním formativního hodnocení v praxi na 2. stupni vybrané základní školy v hodinách českého jazyka
Simona Suchánková -
Spokojenost v partnerství v závislosti na attachmentu v období vynořující se dospělosti
Katharina Kočí -
Hodnocení rizik v obci s rozšířenou působností Tišnov v Jihomoravském kraji
Milan Florian