Jana Sonntágová

Diplomová práce

Vizuální komunikace Národního památkového ústavu

Visual communication of Národní památkový ústav
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl provést analýzu vizuální komunikace Národního památkového ústavu. Teoretická část se zabývá výkladem firemní identity se zaměřením na jednotný vizuální styl a firemní komunikaci. V praktické části podrobně analyzuji hlavní a odvozené prvky vizuální komunikace a porovnávám je se státními památkovými organizacemi v zahraničí. V samotném závěru práce jsou představeny zlepšovací …více
Abstract:
This Master's Thesis aims to analyze the visual communication of Národní památkový ústav, National Monument Institute. The theoretical part deals with the interpretation of corporate identity focusing on corporate design and corporate communication. The second part begins with an analysis of the main and derived elements of the visual communication and continues with a comparison of the elements of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2017
  • Vedoucí: Stanislav Horný
  • Oponent: Zbyněk Černý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69651

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management

Práce na příbuzné téma