Aleš Tvrdý

Diplomová práce

Marketingové strategie značek Coca-Cola, Pepsi a Kofola na českém trhu

Marketing strategies of the brands Coca-Cola, Pepsi and Kofola in the Czech market
Anotace:
Tato diplomová práce v první části charakterizuje pojmy značka a marketingová strategie, včetně jejich součástí. V druhé části pojednává o značkách Coca-Cola, Kofola a Pepsi a jejich prvcích, image, positioningu a marketingovém mixu. V závěrečné části jsou prezentovány výsledky dvou průzkumů - průzkumu v maloobchodu a průzkumu mezi spotřebiteli, které se zabývají analýzou třžní pozice daných značek …více
Abstract:
This diploma thesis in the first chapter characterises the concepts of brand and marketing strategy including their main components. In the second chapter deals with the brands Coca-Cola, Pepsi and Kofola and their elements, image, positioning and marketing mix. In the final part, the results of two surveys are presented - a survey of the retail chains and a survey among consumers of those brands, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Milan Postler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45023

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod