Nikol Hrdinová

závěrečná práce studenta vyššího odborného studia

Petice a stížnosti jako právní záruky ve veřejné správě

Anotace:
Předmětem absolventské práce je vysvětlit pojem petic a stížností a jejich vyřizování. Důležitou součástí je charakteristika veřejné správy, její kontrola ze strany státu i občana. Výsledkem práce je zhodnocení problematiky petic a stížností a návrh na změnu.
Abstract:
The subject of the thesis is to explain the concept of petitions and complaints and their handling. The important part is characteristic of public administration, its control by the state and the citizen. Result of this work is to evaluate the issue of complaints and petitions and letter of amendment.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2013
Identifikátor: http://theses.cz/id/h89kam/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2013

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným

Veřejně správní akademie - vyšší odborná škola, s.r.o.

vyšší odborný program / obor:
68-43-N / 01 VEŘEJNOSPRÁVNÍ ČINNOST