Petice a stížnosti jako právní záruky ve veřejné správě – Nikol Hrdinová
Nikol Hrdinová
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Petice a stížnosti jako právní záruky ve veřejné správě
Anotace:
Předmětem absolventské práce je vysvětlit pojem petic a stížností a jejich vyřizování. Důležitou součástí je charakteristika veřejné správy, její kontrola ze strany státu i občana. Výsledkem práce je zhodnocení problematiky petic a stížností a návrh na změnu.Abstract:
The subject of the thesis is to explain the concept of petitions and complaints and their handling. The important part is characteristic of public administration, its control by the state and the citizen. Result of this work is to evaluate the issue of complaints and petitions and letter of amendment.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2013
Identifikátor:
http://theses.cz/id/h89kam/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2013
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Veřejně správní akademie - vyšší odborná škola, s.r.o.
vyšší odborný program / obor:
68-43-N / 01 VEŘEJNOSPRÁVNÍ ČINNOST
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the Role of Human Factors in the Interoperability of Public Administration Information Systems
Frank Febiri -
Public Administration
Anas Dughmuch -
External Audit in Public Administration and its Impacts
Jan Buček -
Projektový management ve veřejné správě a aplikace projektu „Public Administration Reference Model Architecture“ (PARMA) v obci Uhlířské Janovice
Gabriela Dostálová -
Stížnosti ve veřejné správě
Lizáková Lizáková -
Stížnosti ve veřejné správě
Klim Klim -
Stížnosti v daňovém procesu
Karel Malaník -
Petícia ako prostriedok kontroly verejnej správy
Miroslava Kováčiková