Mgr. Lucie VEJMOLOVÁ

Bachelor's thesis

Ausgewählte Einkaufsstrategien am Beispiel der Firma Žaluzie NEVA

Chosen Purchase Strategies on Example of Company Žaluzie NEVA
Abstract:
The main topic of this thesis are the purchase strategies and their use in a medium-sized enterprise. In the first theoretical part, the basic topics related to the purchase are defined - the differences between some terms, the steps of the purchasing process. In the second half, attention is paid to the various strategies presented in various sources related to the purchasing department of companies …more
Abstract:
Hlavním tématem bakalářské práce jsou nákupní strategie a jejich využití v podniku střední velikosti. V první teoretické části jsou rozváděna základní témata týkající se nákupu, definovány rozdíly mezi některými pojmy, vymezeny kroky nákupního procesu. V její druhé polovině je věnována pozornost jednotlivým strategiím uváděných v různých zdrojích týkajících se nákupního oddělení firem, jsou popsány …more
 
 
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Milan Pišl, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VEJMOLOVÁ, Lucie. Ausgewählte Einkaufsstrategien am Beispiel der Firma Žaluzie NEVA. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta

University of Ostrava

Faculty of Arts

Bachelor programme / field:
Philology / German for Business