Daniel Šadibol

Master's thesis

Analýza vlivu online reklamních nástrojů na výkonnost e-shopu s bytovým textilem

Analysis of Online Advertising Tools Influence on the Performance of E-shop with Home Textiles
Abstract:
Tématem diplomové práce byla analýza vlivu online reklamních nástrojů na výkonnost e-shopu s bytovým textilem Dante.cz. Cílem práce bylo provést důkladnou analýzu porovnávající dvě po sobě jdoucí období – rok 2019 a 2020 v rámci PPC systémů. Klíčovou metodou byla kvantitativní metoda elektronického pozorování. Nástrojem použitým pro výzkum byl Google Analytics, Google Ads, Google data studio a Sklik …more
Abstract:
The topic of the Diploma Thesis was Analysis of Online Advertising Tools Influence on the Performance of E-shop with Home Textiles Dante.cz. The aim of this Diploma Thesis was to analyze the traffic of the internet store Dante.cz in order to subsequently optimize it to achieve the highest traffic and sales. The key method was the quantitative method of electronic observation. The tools used for the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2021
  • Supervisor: Pavlína Kozáková
  • Reader: Leona Pruchnická

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VSB – Technical University of Ostrava

Ekonomická fakulta

Master programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod