Ing. Dijana Drinčić

Diplomová práce

Corporate social responsibility and business competitiveness

Corporate social responsibility and business competitiveness
Abstract:
Marketing scholars, but also scholars of other business and economic areas, are increasingly involving the importance of responsibility to the society into researches during the studies and it is becoming the crucial thing in business life of international or global companies. The main purpose of this thesis is about how fashion companies deal with different aspects of corporate social responsibility …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Michal Ďuriník

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta