Bc. Dana JERMANOVÁ, DiS.

Master's thesis

Marketingová a komunikační strategie při vstupu produktu na trh

Marketing and Communication Strategy of Product Launch
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout efektivní marketingovou a komunikační strategii pro českou oděvní značku, která přichází na trh s novinkou - tričkem z přírodního vlákna. Teoretická část diplomové práce se opírá o rešerši české i zahraniční odborné literatury z oblasti fashion marketingu a marketingu obecně. Je zaměřená na strategické plánování marketingové strategie, specifikaci marketingového …more
Abstract:
The mail goal of this diploma thesis is to suggest an effective marketing and communication strategy for a Czech fashion brand, which launches a new product ?a natural fiber t-shirt - on the Czech market. The theoretical part of this thesis is based on a retrieval of the Czech and foreign scholarly literature from the marketing and specifically fashion marketing area. This part is focused of a strategic …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Accessible from:: 20. 4. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JERMANOVÁ, Dana. Marketingová a komunikační strategie při vstupu produktu na trh. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe