Marketingová a komunikační strategie při vstupu produktu na trh – Bc. Dana JERMANOVÁ, DiS.
Bc. Dana JERMANOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Marketingová a komunikační strategie při vstupu produktu na trh
Marketing and Communication Strategy of Product Launch
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout efektivní marketingovou a komunikační strategii pro českou oděvní značku, která přichází na trh s novinkou - tričkem z přírodního vlákna. Teoretická část diplomové práce se opírá o rešerši české i zahraniční odborné literatury z oblasti fashion marketingu a marketingu obecně. Je zaměřená na strategické plánování marketingové strategie, specifikaci marketingového …víceAbstract:
The mail goal of this diploma thesis is to suggest an effective marketing and communication strategy for a Czech fashion brand, which launches a new product ?a natural fiber t-shirt - on the Czech market. The theoretical part of this thesis is based on a retrieval of the Czech and foreign scholarly literature from the marketing and specifically fashion marketing area. This part is focused of a strategic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Zveřejnit od: 20. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JERMANOVÁ, Dana. Marketingová a komunikační strategie při vstupu produktu na trh. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza cílových skupin vybraných českých rozhlasových stanic
Monika Rohlíková -
Analýza cílových skupin vybraných českých televizních stanic
Klára Mašková -
Analýza cílových skupin Feuersteinova instrumentálního obohacování - stav v ČR 2023
Štěpánka Laurenzová -
Identifikace cílových skupin a návrh komunikační strategie značky Bujónka
Lenka Otáhalová -
Monitoring poptávky Acroyogy u různých cílových skupin
David Urubčík -
Web základní školy v kontextu informačních potřeb cílových skupin
Kristýna Klímková -
Analýza náchylnosti ke stresu u vybraných cílových skupin (složky záchranného systému, pedagogové, sportovci, studenti)
Martin Pala -
Charakteristika cílových skupin a analýza komerční a nekomerční reklamní kampaně
Sandra Špalková