Mgr. Petra Odehnalová

Bakalářská práce

Projektová výuka jako nástroj syntézy učiva přírodovědných předmětů na ZŠ

Project education as an instrument of the synthesis of the curriculum for science at primary school
Anotace:
ANOTACE Bakalářská práce se zabývá projektovou výukou jako nástrojem syntézy učiva přírodovědných předmětů na ZŠ. Představuje čtenáři dva projekty zpracované v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem pro ZŠ. Témata projektů jsou „Směsi“ a „Válka kovů a nekovů“. Oba projekty ještě nebyly ve výuce vyzkoušeny, jedná se pouze o teoretický návrh. U každého projektu jsou velmi podrobně rozepsány veškeré …více
Abstract:
ABSTRACT Bachelor thesis deals with project-based learning as a toolfor the synthesis of the curriculum at the elementary school science subjects. Introduces the reader to two projects undertaken in accordance with the Framework Curriculum for primary schools. Project topics are "mixture" and "War of metals and non-metals." Both of those projects were not tested yet in classes, they are only theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Irena Plucková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Alžběta Málková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství chemie pro základní školy