Faktory, které zvyšují loajalitu turistů k ekoturistice, mírný účinek prosociálního chování a vliv sociálních médií – Duc Sinh Hoang
Duc Sinh Hoang
Disertační práce
Faktory, které zvyšují loajalitu turistů k ekoturistice, mírný účinek prosociálního chování a vliv sociálních médií
Factors to Enhance Tourists' Ecotourism Loyalty, Moderation Effect of Prosocial Behaviour and Social Media Influence
Abstract:
Ekoturismus řízení loajality je funkce, která využívá žádoucí výsledky pro turisty prostřednictvím uspokojivých zkušeností a pro komunitu prostřednictvím udržitelného rozvoje. Toto řízení zahrnuje ochranu životního prostředí a příjmy z cestovního ruchu, aby mohly destinace uspokojit své budoucí potřeby prostřednictvím výnosů. Ekoturistická loajalita je složená proměnná, která závisí na chování a postojích …víceAbstract:
Ecotourism loyalty management is a function that leveraged desirable outcomes for tourists through satisfactory experiences and to the community through sustainable development. This management includes environmental conservation and tourism earnings to enable the destinations to cater to their future needs through the revenue. Ecotourist loyalty is a composite variable that depends on behaviours and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 2. 2023
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOANG, Duc Sinh. \textit{Faktory, které zvyšují loajalitu turistů k ekoturistice, mírný účinek prosociálního chování a vliv sociálních médií}. Online. Disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/h8j884/.
Jak správně citovat práci
Hoang, Duc Sinh. Faktory, které zvyšují loajalitu turistů k ekoturistice, mírný účinek prosociálního chování a vliv sociálních médií. Zlín, 2022. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyDoktorský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Vliv sociálních médií na kulturní kapitál žen na rodičovské dovolené
Beáta Konopáčová -
Vliv konzumace sociálních médií na patologické jídelní chování
Magdaléna Fuchsová -
Vliv sociálních médií v porodní asistenci
Tereza MILETIČOVÁ -
Vliv sociálních médií na poruchy příjmu potravy u současné mládeže
Martina SLUNEČKOVÁ -
Vliv sociálních médií na cestovních ruch a jejich využití na overturismus
Nikola Turečková -
Vliv sociálních médií na socializaci adolescentů
Romana Rajdlová