Bc. Vojtěch Tvrdý

Master's thesis

Spokojenost zákazníků v hotelu Karel IV.

Customer Satisfaction at the Karel IV. Hotel
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků v hotelu Karel IV. v Turnově. Teoretická část této práce je věnována teoretickým východiskům služeb v kontextu cestovního ruchu, konceptu spokojenosti zákazníků a zákaznické loajalitě. V praktické části jsou nejprve uvedeny základní informace o hotelu Karel IV. a představen jeho marketingový mix. Další část práce představuje vyhodnocení …viac
Abstract:
This diploma thesis is focused on the analysis of customer satisfaction at the Karel IV. hotel. The theoretical part of this thesis is devoted to the theoretical basis of tourism, its services, the koncept of customer satisfaction and customer loyalty. The practical part of this thesis is focused on the basic information about the hotel Karel IV. and on its marketing mix. The next part of the thesis …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Lenka Červová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Tvrdý, Vojtěch. Spokojenost zákazníků v hotelu Karel IV.. Liberec, 2019. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta